fredag 19. juni 2009

Ny, lekker fotoveske (I'm in love!!)


Endelig kom den... den som eg har hatt lyst på så lenge. Bestillte den fra USA i helga som var, så eg hadde egentlig ikkje forventa å få den allerede no (men håpet var jo der)- og i dag kom den.... jippi....Eg trengte meg ei ny fotoveske, men eg ville helst ha ei som såg ut som ei dameveske og det burde også vere plass til andre mammating oppi (som lommebok, mobil, lite videokamera, bleier, vaskeservietter og andre nødvendige duppeditter).
Og eg fann den til slutt.

Men var det virkelig ingen norske nettbutikker som solgte denne flotte veska? Eg søkte... og søkte... men nei... eg fann den berre i utenlandske butikker. Derfor blei det ikkje noko kjøp der og då. Men så kom eg over ein norsk blogg; Drømmefabrikken - og ho hadde bestillt ei liknande veske. Ho anbefalte nettbutikken ho hadde kjøpt den fra; Adorama.com . Så eg besøkte nettbutikken opptil fleire gonger, for å drømme og håpe at eg kunne finne noko liknande ein anna plass.... men til slutt måtte eg berre.... Eg måtte berre ha denne lekre veska- for behovet var der kvar gong eg skulle ha med meg fleire objektiv når eg var ute sammen med familien. Og spesielt til vi skal på feire, både no i sommer og når vi skal til Florida, kjem denne veska til å komme til sin rett.

Det fulgte med ei mindre veske, til småting.



Her er kameraet og objektiva mine komt på plass, for å teste ut denne lekre saken. Det er eit lite ekstra rom + at det er plass til å legge ting opp igjen på.


I veskelokket er det plass til småting (til minnekort og batterier.... og også til lypsyl, tyggis, nøkler og andre små ting som man kan komme til trenge).

No gleder eg meg til å fylle den med alle mine små og store nødvendigheter og til å ta den med meg på tur ut i verden :)
Veska er fra jill-e designs.

6 kommentarer:

  1. ååå for en kanonfin og lekker kameraveske - heldige deg :)
    Klem, Mariann

    SvarSlett
  2. Berre to ting å seie: PRAKTISK OG LEKKER! Godt kjøp! Denne får du nok nytte og glede av leeeenge:)

    SvarSlett
  3. Så fine kort! Og for en fantastisk lekker kameraveske!!!

    SvarSlett
  4. Kameravesken er nydelig! vi har akuratt kjøp oss et stort speilrefleks kamera! Tror jeg skal ønske meg en slik veske til :)

    SvarSlett
  5. Oioioi, så stilig! :D

    Jeg vil å ha en sånn type fotoveske! hehe

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)