tirsdag 31. august 2010

Prøver ut vårt nye tegnebrett

For eit par veker sidan kjøpte vi ein ny pc til heimen (sidan vi no også har barn som treng ein pc til bla. skulearbeid innimellom). Samtidig kjøpte eg eit Bamboo tegnebrett.

Vi har ikkje testa det ut så veldig mykje, men litt av grunnen til at eg kjøpte det er fordi det då kanskje er lettare å tegne på pc'en. Eg er ikkje så flink til å tegne, men kunne tenkt meg å prøve å lage min eigen grafikk og små tegna figurer på dataen. Tegnebrettet kan også brukes som ein erstatning til musa når man kjenner at hand og arm treng å skifte stilling.

kilde: wacom

Jentene liker å tegne med den i tegneprogrammet som fulgte med. Og det fulgte også med eit par andre småprogram som dei liker å prøve ut.

Mellomstejentas kunstverk. Det begynte med jenta (på det øverste bildet) til å bli mala over med både maling, spray og tubemaling :)

kilde: wacom

1 kommentar:

  1. Det er sikkert kjempegøy for ungene! Mannen min kjøpte et tegnebrett for noen år siden, men jeg har faktisk ikke tenkt på å ta det frem til de små. ;-)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)