lørdag 6. juni 2009

Ein burde komme seg i seng om kvelden

Klokka har passert midnatt, og kven er det som forsatt sitter oppe? Jo, det er mammaen i huset (kanskje fordi ho var sist oppe i dag tidlig?).
Og kva er det så denne mammaen held på med? Jo, surfer på nett..
Men kva er det egentlig som er på nettet som er så spennande? Kvifor bruke all denne tida på eit sted som for mange kan virke ganske meiningslaust?

Ja, det er rart med det. For nokre år sidan såg eg på tv der to venner satt på samme rom med kvar sin pc og chatta med kvarandre! At det går an, tenkte eg. Har dei ikkje eit liv liksom?
No føler eg at eg sjølv har blitt litt som dei. Kontakten eg har med vennane mine, er ofte gjennom msn (sidan vi bur eit stykke ifra kvarandre). Og pc'en er på ein måte blitt ein av dei plassane eg søker til når eg har ei lita stund for meg sjølv.

Det begynte i det små, då eldstejenta mi var født og eg hadde flytta vekk fra familie og venner. Eg begynte å bruke pc'en meir, eg begynte å surfe på nettet og eg begynte å få kontakt med andre som var i samme situasjon som meg. Folk som hadde dei samme tankane som meg og som eg kunne spørre om ting eg lurte på. Eg blei medlem i ulike forum og også i ein mailklubb som heitte Barn2000- ein klubb for dei som fekk barn i 2000. Dette var berre begynnelsen...

Eg har lært mykje sidan den gong, og fleire pc'er har blitt bytta inn i nye etterkvart som åra har gått. Bilder, fotoredigering, mailklubber, grafikk, musikk, video, dagbok, internett og nye vennskap er berre noko av det som no er inne i denne lille elektroniske saken (pc'en altså). Det siste nye er blogging... og det er det kvelden min har gått med til.

Eg er imponert over alle dei flotte bloggane som fins der ute. Eg liker å besøke scrappeblogger der eg får masse inspirasjon til kva eg sjølv kan lage og bli imponert over alt det dei andre får til, men eg liker også meir og meir å lese i mammablogger... det er så mykje der som eg kjenner meg igjen i! Og det blir skreve om mange ting som eg også liker.

I kveld har eg vore innom mange mammablogger, og eg har lagt ut linker til nokre av desse her inne i bloggen min. Eg er imponert over alt eg kjem over, mange flotte bilder, mange flotte innlegg og mange ting som får oppmerksomheten min og som også gjerne får meg til å tenke litt.

No må eg ta å komme meg i seng altså..... (snart iallfall)


The bed's aren't made, the dishes can wait,
the bills are due and the mortgage is late.

The socks aren't darned, dinner is burned
The dog has fleas -- and my friends feel spurned.

The garden is ready, it's time to plant
But right this moment, I really can't.

'HTML' and close that tag
Farther behind I seem to lag.

I'm clicking and linking and all that stuff
Life on the internet is really tough.

Send and receive and check eMail
"Come to bed" I hear them wail.

St. Peter may be waiting at the Golden Gate,
I hate to disappoint him -- but I'm gonna be late.

But, bottom line, what can I say,
My cyber friends just make my day.

Shirley also known as Gran Gran

©used with permission







5 kommentarer:

  1. Jeg liker meg også veldig godt på nett. Synes det er spennende med alle bloggene og er stadig vekk innom scrapping.no. Og klokka kan bli ganske mye før jeg kommer meg i seng... Men nå er jeg uten nett. Pcen klarer ikke starte windowsen så den må leveres inn. Buhu. Heldigvis får jeg låne hos mine foreldre. Håper det blir kortvarig!! Ellers må jeg si at jeg liker bloggen din veldig godt:)

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver med at timene lett flyr mens man sitter på nett.

    Vi startet vel ca samtidig med nettsurfingen, og har vel gått mye den samme veien. Tenk at det er snart 9 år siden vi ble kjent gjennom denne maskinen, og vi har aldri truffet hverandre..

    SvarSlett
  3. haha det innlegget kunne likegodt vært postet på min blogg...
    Her har det gått så langt at jeg egentlig laget max tid på pcen.. *kremt* men jeg lurer på når jeg skal begynne. MAX en time hver dag sa jeg til gubben.
    Men han lo høyt å sa vær realistisk!! om du skal innom alle forumene din må du ha minst to-hehe

    Hm jeg må finne en dato så skal jeg begynne..
    altså max 2 timer om dagen!!! ;)

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarene :)
    Anne Marie: Håper du snart kjem deg på nett igjen, koselig å høyre at du liker bloggen min. Det varmer :)

    Bodil: Ja, det begynner å bli nokre år vi har kjent kvarandre gjennom Barn2000. Nett-livet hadde nok ikkje vore det samme uten klubben vår.

    Cecilie: Eg har prøvd å ha max tid eg også, eller å sei til meg sjølv at eg ikkje skal slå på pc'en før eg har gjort div andre ting som må gjerast. Lykke til med 2 timer ;) Eg er så glad eg har bærbar pc- for då kan eg sjå på tv og sitte på pc'en samtidig. Greit å få gjort minst 2-3 ting samtidig :)

    SvarSlett
  5. hehe, måtte le :) det er ikke sjelden at jeg roper til Lisasamboer i ca kl 23-24.00: kommer snart! haha! rart å tenke på.. bra at det ikke er bare meg som har det slik.. og det er nok mange av oss! vakker blogg du har - likte løvetannbildene :)

    ha en super dag videre!!!

    klem

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)