onsdag 17. juni 2009

15 ting som har gjort dagen min fin

  1. Sol og blå himmel (til å begynne med på dagen iallfall)
  2. Vere på sommerfest i ungenes barnehage- og ha det koselig med familie og venner.
  3. Snakke med venner og kjente (i barnehagen og på butikken).
  4. Sjå gullungene mine synge på sommerfesten.
  5. Høyre at dei voksne på eldstejentas avdeling blei glade for korta eg laga til dei.
  6. Sjå gjennom cd med bilder fra året mellomstejenta har hatt i barnehagen.
  7. Sjå gjennom perm og tegninger som eldstejenta hadde med seg fra skulen, og mellomste hadde med seg fra barnehagen.
  8. Sjå ungene mine leike og ha det kjekt sammen med vennane sine.
  9. Få noko til å virke på dataen, som eg strevde lenge med (liker ikkje å gi meg før eg får til ting, men tida var begynt å bli knapp så eg vart veldig glad då eg såvidt rakk å få bukt med "problemet".
  10. Spelte eit nytt spel med jentene mine.
  11. Bli spurt om å vere med på jentetur.
  12. Å vere bedt på vennefest.
  13. Synge god-natt sang til ungene mine.
  14. Få klem og kos av mine små og sjå gleden som sprer seg i ansiktet deira... ganske ofte faktisk.
  15. Fargerike muffins (som eg hadde med på sommerfesten)
Dette var ei liste med nokre av tinga som har gjort meg glad i dag. Det er lett å gløyme kva som gjer ein glad og dei små tinga som gjer livet godt å leve... ein burde lage sånne lister OFTE.
Kom på ein ting til: veldig kjekt å få fotografbildene som ungene mine tok i barnehagen! Eg tok søskenbilde (alle tre) + portrett av dei to som går i barnehagen kvar for seg + gruppebilder -> og eg blei fornøgd med alle! Det er ikkje dårlig ;)

6 kommentarer:

  1. For en herlig liste du har laget :)) Fortsett å fokusere på de små tingene, og lag flere lister! Det er veldig effektivt og virker så helbredende på dårlig humør (når det slår inn). Virker som at du har mange fantastiske momenter i livet som gir deg glede. Det er godt å lese :)
    Ønsker deg masse lykke i livet!:) Klem fra Julianne!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Nå har jeg snoket litt i bloggen din, og den er veldig koselig. Ser du er flink til å finne små skatter på ebay. Der har jeg noe å lære. Har aldri prøvd meg på den arenaen, men forstår at jeg har mye å hente der :) I dag skal jeg derfor ta en titt. Kanksje jeg også finner noe?

    Ha en fin dag sammen med mann og barn!

    SvarSlett
  3. For en fin måte å minne seg selv på alle de positive tingene man opplever i løpet av en dag Linda!! Denne ideen stjeler jeg, for jeg syns det er sååå viktig å minne seg selv på slikt.

    Ha en flott kveld videre!!

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer. Koselig at du også vil gjere sånn MiMiTa :)
    Elisabeth: Eg brukte lang tid før eg turte å kjøpe noko på ebay- og eg er ikkje så veldig erfaren på det området. Men ein lærer etterkvart.. alle har begynt ein plass.

    SvarSlett
  5. Det er sant at man burde fokusere mer på hverdagslige ting som man ofte tar for gitt om man ikke stopper opp og tenker.
    Det finnes mange gleder i løpet av en dag.
    Jeg er glad for å komme på besøk i bloggen din, du lager så mye fint :)
    Takk for inspirasjon.
    klem, Mariann

    SvarSlett
  6. Flinke du e:) Trur eg må lage meg ein slik eg og, får ein jo til å verdsetje dagane meir, og bli flinkare til å tenkje positivt:) God helg!

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)