mandag 1. juni 2009

Ein nydelig dag på stølen

Utsikten fra stølen

I går tok vi turen opp til stølen vår... Eg må innrømme at eg ikkje er der så mange gonger i løpet av eit år, mens mannen min er oppe regelmessig (men kanskje eg blir flinkere i år?). Eg og mannen min var i bryllup kvelden før og sov til litt ut på dagen i går. Svigerforeldra mine passa ungane, og tok dei med seg og gjekk i forvegen. Svigermor ønska òg at dei andre ungane hennar og barnebarna skulle ta turen opp dit- så det vart ein koselig familiedag på stølen (8 voksne og 13 unger).



To jevnaldrande jenter. Gode veninner. Koser seg ved bekken.



Nokre av ungane hadde stor interesse for froskene dei fann.



Minstemann var også glad i det våte element. Han kunne sikkert ha sittet der heile dagen, og fyllt vatn i boksen.. tømt ut av... fyllt opp igjen.. og tømt ut av...



På veg heim att, far og sønn. Hand i hand.



Eg kom over ei bille på vegen. Den var rask å bevege seg, så den var ikkje så lett å knipse- men eg blei så fascinert av den lilla fargen den hadde.


Små og lyserosa


Ein skjør liten knopp



Ein litt større knopp. Då eg lasta bildet over på pc'en oppdaga eg det nydelige sløret (av eit edderkoppnett) som hang på sida. Skulle ha tatt eit bedre bilde av det men, men..

Fine blomsten

Og denne blomsten likte eg fordi den ikkje hadde spredt ut kronblada sine skikkelig. Fint å sjå måten kronblada la seg over kvarandra og danna eit nydelig mønster.

3 kommentarer:

  1. oj så flotte bilder! Koselig med familiebilder:)
    Og så fint det var med den hvite rammen rundt. Det skal jeg prøve hvis det går an med photoscape.Nydelig natur der oppe må jeg si:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Du har sansen for detaljer.

    Eller så det ut som dere hadde en herlig dag på Stølen.

    SvarSlett
  3. ser ut som dere hadde en kjempefin dag på stølen..
    Koslig å samle HELE familien å finne på noe annet en standard kaffebesøk i forbindelse med bursdager:)

    Heldig dere er som har en støl med fantastisk flott natur rundt!

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)