tirsdag 2. juni 2009

Barnas favoritter og rutiner

Eg har laga meg ein mal, eller kanskje ei liste, som eg vil ta fram med jevne (eller ujevne) mellomrom. I denne skriver eg kva mine små liker på dette tidspunktet. For min del (for å hugse korleis dei var den gangen og kanskje eg kan bruke det som tekst på ein LO?), og også for ungene sine del. Ei favorittliste vi kan sjå tilbake på og minnest den gangen da...

Kanskje eg fjerner nokre punkt av og til, eller legger til nye. Sånn ser den ut no:

Favoritter/Liker:
  • Mat/Pålegg/Drikke:
  • Klesplagg:
  • På Tv/Film
  • Leik, inne:
  • Leik, ute:
  • På Pc'en:
  • Beste leiker, kosedyr og koseting:
  • Bok/blad:
  • Farger:
  • Skulefag, eller gjer i barnehagen:
  • Andre favoritter:
  • Noko innen desse kategoriene dei har klare meininger om at dei ikkje liker?

Eg har også laga ei liste med punkt over kva rutiner og vaner vi har i ulike situasjoner:


Korleis er dei når det gjeld:

  • Stå opp, morgenrutiner:
  • Påkledning:
  • Måltid, frukt:
  • Skule/bhg:
  • Språk/snakking (dei minste):
  • Fag på skulen:
  • Bussen:
  • I fjøsen:
  • Kveldsstellet evt også bleie, korleis er det på natta, kjæledyr i senga:
  • Leggerutiner:
  • Soving:
  • Søskenforholdet:
  • Hjelper til med/rydding:
  • Vennskap:
  • Gå tur:
  • Liker av aktiviteter, og evt er med på (evt hobbyer):
  • Flink til:
  • Må øve seg på:

Det kan kanskje bli litt mykje dokumentering. Men eg synest det er kjekt å lese tilbake på korleis dei små var då dei var mindre. Kva vi gjorde sammen med dei og kva dei likte. For eg merker at eg gløymer så alt for lett. Eg vil gjerne hugse kva vi sang på sengekanten. Kva bøker dei likte av vi las for dei o.l Og kanskje dei også vil ha glede av å vite det når dei blir eldre?

4 kommentarer:

  1. Så bra påfunn:) Tenk så gøy det blir å se tilbake på hvordan det har vært.

    SvarSlett
  2. Det var slettes ikke dumt!
    Årene går jo så fort fra barna er babyer til de plutselig er konfirmanter, og da er det jammen ikke greit å huske på disse tingene. Kjempelurt!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Tusen takk for kommentar på bloggen min!
    Veldig smart disse listene da, det skal jeg ta med meg. Jeg også synes jeg glemmer så alt for fort. Tenker der og da at dette vil jeg aldri glemme, men så går årene og det blir borte... ;-)

    Koslig blogg du har, kommer tilbake jeg :-)

    SvarSlett
  4. Du er så utrolig flink....

    Jeg var kjempeflink å skrive ned ting om eldstemann. men ikke til nr to.(men har til gjengjeld masse mer bilder sidne jeg no har digitalkamera;) kansje jeg skal kopiere litt. Men bare litt for ellers så blir det ikke gjennomført.haha

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)