fredag 5. juni 2009

Litt om scrappekurset mitt


For nokre måneder sidan blei eg spurt om å holde scrappekurs for ein gjeng 4H ungdommer. Det var litt skummelt å holde kurs sidan eg aldri hadde gjort det før, men eg tok det som ein utfordring og ein mulighet til å bli ein erfaring rikare. Det var mykje planlegging (meir enn eg hadde trudd), men det blei bra, og kursdeltakarane var kjempeflinke! Og eg fekk også positive tilbakemeldinger på kurset eg hadde hatt- veldig kjekt :)

Her er nokre stemningsbilder:

Deltakarane var flinke og veldig produktive, vi begynte med å fylle opp tavleveggen med LO'er... men måtte sette dei tettare og tettare og utvide utstillinga på fleire bord etterkvart som timene gjekk.


Scrappegjengen i full aksjon. Har blur'a bildene for sikkerhets skyld. Vi kosa oss med scrapping, koselig prat og fin musikk :)



Dagen og kurset nærmer seg slutten. Dette bildet tok eg då vi hadde siste pausen vår berre for å hugse korleis det var den gongen eg hadde kurs :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)