torsdag 4. juni 2009

Blomsterpiken min

Ein dag det var grått og trist ute fekk eg lyst til å lage ein LO med masse friske farger, og det blei denne her. Blei ikkje fullt så mange farger på den som eg egentlig hadde tenkt, men blei no fornøgd. Fekk desverre ikkje fargane skikkelig fram på dette bildet som eg tok av LO'en, men men.. Arket i bakgrunnen er egentlig søt og lyserosa med fin grønn scallop-kant.

Bildet på LO'en tok eg av jenta mi fjor, då ho stod i ei blomstereng med bunaden sin på. Det var så idyllisk syntest eg.

5 kommentarer:

  1. så nydelig denne loen var :)

    SvarSlett
  2. Den var sommerlig og fin!
    Så søtt at hun har fokuset på blomstene (gjør bildet veldig levende og stemninsfremkallende).

    SvarSlett
  3. Nyydelig Lo:)Likte veldig godt blomsterranken og bildet er veldig idyllisk,ja:) Det er så fint når motivet ikke nødvendigvis er midt i bildet :)

    SvarSlett
  4. For en fin og sommerlig LO, lekkert med den gule blomsterranken.

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)