torsdag 11. juni 2009

Har prøvd Nestlè Fitness' danseDVD

På tide med litt trening i heimen igjen. I dag brukte eg først Kari Jaquessons Video Vitamin4- for å få trena litt styrke. Tidligare har eg brukt det rosa båndet (som fulgte med DVD'en), men det slitna så no bruker eg det grønne. Dét gjer at øvelsane blir litt hardare, men pytt- eg kan jo ta ei lita pustepause innimellom. Det går fint å gjere øvelsane, nokre går veldig fint mens andre blir eg meir sliten av. Og det er jo sånn det skal vere- di meir eg kjenner det di bedre er det at eg gjer øvelsane og styrker kroppen.




Foto: powermusic.no

Etter å ha trent til styrkeDVD'en ville eg gjere litt morsommere bevegelser og prøvde ut cd'en som fulgte med Nestlè Fitness-gryna (Les Mills' BodyJam). Det var ein ok cd, med dansende trening- ein fin måte å trene på og ein fin måte å gjere treninga litt meir variert og morsom.



Foto: Nestle.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)