mandag 30. november 2009

God hjelp med kakebaksten


Jentene elsker å få vere med på å lage mat, derfor var det stor stas å få vere med på å lage årets ristopper. Eldstejenta var på juleverkstad, og då fekk mellomstejenta den gøyale oppgåva. Ho var med på dette i fjor også- og med dreven hand piska ho egg og sukker, og fyllte muffinsformene med sjokoladedekkte gryn.



Når ho står sånn så ser eg kor høg ho er blitt. Det er sånn innimellom... at eg tenker at no har ho (eller søskna) blitt så store. Det føles som om dei veks i rykk og napp (noko dei gjerne gjer). Småbarnspreget forsvinn meir og meir, og den lille ungen blir meir og meir ei JENTE.


3 kommentarer:

  1. Nam nam!! Eg kjem snart på besøk!!;) Ja ungane veks, det er det ikkje tvil om!!:) Klem!!!

    SvarSlett
  2. Hei,så hyggelig blogg dette var!Ble tipset om den av madammen i kommentarfeltet ovenfor her;o)
    Legger meg til som følger jeg,og håper det er i orden!
    Janne

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)