lørdag 28. november 2009

Adventsstemning på kjøkkenet



Med julegardinene og juleduken på plass, kjem også den koselige førjulsstemningen ♥
Eg er veldig glad i julegardinene mine (kjøpt hos Ellos for nokre år sidan), og juleduken er også akkurat sånn som eg vil ha den (rød med snøfnugg).


Veggen oppanfor benken har vore tom sidan vi fekk nytt kjøkken for nokre år sidan, og eg har lurt sånn på kva eg skulle ha der. Men då eg hadde Casa-party fann eg denne hjerte"ramma" som passer perfekt til bilder og kort. No når eg ser den på dette bildet kunne den kanskje ha vore plassert litt annleis- men pytt. ..Den fungerer fint der den er- og eg er så glad for å endelig ha fått noko på denne tomme plassen.
I morgon kjem også adventsstaken og eit lite juletre på plass.


3 kommentarer:

  1. Koselig adventskjøkken Linda!!

    Er julebilder i min blogg også, jeg ELSKER denne tiden!

    Snart kommer det nisser og ikke minst glass-engler frem, jeg får aldri nok av disse løøøvtynne glassenglene, må ha, bare må ha :)

    SvarSlett
  2. Riktig så koseleg!! Julegardinene mine til kjøkkenet er også frå Ellos, dei har så mykje fint:) Fine hjertet frå Casa-partyet mitt;) Kos!!

    SvarSlett
  3. Koselig julekjøkken du har. Akkurat slik jeg liker det. Akkurat passe julete, uten å ta helt av. :-)
    Onsker dere en flott jul alle sammen.

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)