onsdag 4. november 2009

Kjekt å ha ein morsom hatt


Eg kjøpte meg ein hatt ein gong. Vi kjøpte kvar vår, eg og nokre venner av meg, berre fordi vi ville finne på noko gøy. Vi var innom eit fotograf og tok eit artig vennebilde av oss, og vi hadde mykje gøy med hattane våre utover dagen og kvelden.
Det blei med denne eine gongen. Kanskje den har blitt tatt fram i eit festlig lag ein sjeldan gong, men den har stort sett fått ligge i ro... fram til no. Og det er morsomt å sjå den i bruk igjen :)
Ungane har ei kiste med utkledningsklede som dei liker å bruke, og hatten har fått sin plass i denne, og blir dermed ofte tatt opp små barnehovud :)

2 kommentarer:

  1. Artig Artig! Mener jeg har sett noe lignende på en fotball kamp? :)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Kjempekjekt å kle seg ut:) Mye man samler på i årenes løp som får ett nytt bruksområde etter hvert! Ha en fin kveld! Klem fra Heidi

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)