torsdag 12. november 2009

Ei barnebok med nydelige bilder


Tippi fra Afrika er ei nydelig barnebok som eg fann på jobben ein gong. Den er fyllt med mange flotte og fantastiske bilder, og med historien om Tippi som vaks opp blandt dyra i Afrika. Foreldra hennar er naturfotografer, og derfor fekk ho oppleve desse dyra ,og også menneska som budde der, på nært hald.
Eg leita ei stund før eg fekk kjøpt denne sjølv,  men då eg søkte på nettet istad fann eg den på fleire plasser.

Jentene mine har hatt stor glede av denne boka, det samme har eg...

Eg fann også ulike videoklipp på nettet som eg gleder meg til å vise jentene. Det er jo litt artig å sjå denne ho live.. denne jenta som er med på alle desse fine bilda, og som har imponert oss med alt ho har fått vere med på og oppleve.




Her kan du lese meir om boka, og nokre anmeldelser:
Bokkilden- Tippi fra Afrika

2 kommentarer:

  1. Vi er også veldi fasinert av boka om Tippi. En utrolig bok med fantastiske bilder! Artig å se disse klippene du har funnet!

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)