tirsdag 10. november 2009

Favorittmotiv for tida; fugler



Som eg skreiv i eit par tidligare innlegg så har eg nokre fugler utanfor huset, som flyr litt fram og tilbake om formiddagane. I dag gjekk eg ut for å ta litt bedre bilder av dei. Eg tok massevis av bilder av denne fuglen mens den sat i eit tre.. litt for seint oppdaga eg at eg burde ha brukt blitzen (sidan eg tok bilder i motlys *kremt*).  Kanskje eg klarer å redigere dei sånn at eg blir fornøgd, eller kanskje det byr seg ein ny sjanse til å ta bilder av desse søte fuglane.


Fekk iallfall tatt bilde av min lille venn, som satt i eit tre og titta rundt seg.
Dette er nok mitt favorittmotiv for tida. For ein måneds tid sidan var det høstfargane eg prøvde å "fange", mens no er det fine fuglebilder eg ønsker. Fint at dei flyr innom med jevne mellomrom så eg får øvd meg litt ;)

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder. Spennende å fotografere noe som ikke er så enkelt å få gode bilder av. Dyr er ikke lette, og hvertfall fugler.

    SvarSlett
  2. Syns bildene var fantastisk flotte jeg da:-)

    SvarSlett
  3. Og om litt over ein månad blir Disneyfigurar ditt favorittmotiv kanskje??:D Og tenk alle dei nydelege juledekorasjonane med lys all over då!! Åååå gleder meg vilt!! Nesten det eg gleder meg mest til!! Christmas decoration!!!:D

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)