lørdag 8. august 2009

Traktorkaker på plate og i form

Photobucket
Gråtasskake til gutten min, laga i Wiltons traktorform.
Eg brukte også Wilton sine farger for å farge smørkremen som eg pynta kaka med.


Photobucket
Traktorkake, laga i Wiltons traktorform.
Pynta med sjokoladekrem, non stop, kakestrøssel og seigmenn.
Laga 3- tal med røde non stop.


Photobucket
Det hender seg at kakene ikkje blir skikkelig steikt, og då er det greit å kunne finne på noko så ein slepp å lage ei ny. På denne kaka skar eg vekk den delen som ikkje var skikkelig steikt (i botnen) og fyllte botnen med seigmenn og non stop. Og då ungane skar eit stykke i kaka, så dukka det opp godteri under kaka også!


Photobucket
Enda ei traktorkake som eg laga til gutten min sin 3 årsdag. Dette er ei vanlig sjokolade-platekake, der eg laga ein traktor av non stop (måtte sjå på gutten min sin leiketraktor mens eg gjorde det). 3-talet er laga med gule non stop. Og inni traktoren er det to seigmenn som forestiller gutten min og pappaen :)

Dette innlegget er med i månedens tema, Bare Barnemat og også Barnebursdag, hos Foreldremanualen.

2 kommentarer:

  1. så flink du er å pynnte :)

    og så lurt å legge seigmenn og nonstopp i bunnen på kaka.

    da ble nok ungene overasska:)

    SvarSlett
  2. Dilla på traktorer kanskje? Fine kaker da. Klem Jorunn

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)