mandag 31. august 2009

Til varme drikker (favoritter)

Har vist denne koppen før, men den er så koselig at eg viser den igjen. På gråe dager, som i dag, er den spesielt god å drikke av (både pga teksten og den glade fargen)

Klarte ikkje å gå forbi då eg såg denne nydelige koppen i butikken... me like ♥ (er veldig glad i alver).
Mannen min liker best å drikke kaffi av krus, mamma og bestemor synest kaffien smaker best i søte, små kopper, mens eg liker best krus av den litt større varianten. Då nyter eg kaffien (kakaoen eller teen) mest.

Denne fekk eg til jul i fjor, fordi eg ønska meg den ♥

Denne fann eg heime i kjøkkenskapet til mamma forrige dagen, og fekk den med meg heim. Ikkje heilt sånn form som eg liker best, men eg er så glad i det skjønne motivet (bla. med hjort!).

1 kommentar:

  1. Det var en skikkelig glad-kopp :) Og den alvekoppen er så fin! Ønsker meg vasen i samme serie...

    Her en av mine favoritter:
    http://vigdisalbum.blogspot.com/2009/04/sndag.html
    Den tas stort sett frem på gråværsdager og søndagsmorgener ;)
    Ellers bruker jeg green gate-koppene mye...

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)