torsdag 21. mai 2009

Scrapping: Har brukt det eg har i hus

I dag rydda eg litt på hobbyrommet, og begynte å sortere på dill og dall som eg har samla i eit syltetøyglass. Ting som er blitt ødelagt eller som eg ville ha for å bruke på ei side med bilder. Eg tenkte på alt eg hadde lyst til å lage med desse tinga, og bestemte meg for å heller sette igang med å lage ein LO der og da (istedet for å berre tenke at eg ein gang skulle det):

Ein fargerik LO. Fargene er egentlig mykje sterkare i virkeligheten, og raindropsa viser bedre.

Glansbilde, blå blomst (crocs-pynt), nasse nøff (fra eit hårstrikk).
Mønsterark og kartong på tekst-rundingen er restepapir fra noko eg har laga tidligare. Og ein blondeserviett.

Glansbilde, pus (pynt fra ei klemme), hjul (fra ein bil) og ein blomst inni hjulet (fra eit hårstrikk)




Bokstavperler i tråd og ein hjertebinders som eg har hatt sidan den gongen eg gjekk på ungdomsskulen.



Bånd, treperler (som ungene har hatt) og ei rosa klemme (som jenta mi brukte då ho var mindre)



Perler fra ungenes beholdning, glitterlim i ein primablomst, og blomst med bling i i håret (sidan kittyen på t-skjorta hennar også hadde blomst i håret).



Her er litt anna stæsj og dill dall (=scrap)



Eit ødelagt smykke, og ein delfin som også er fra eit smykke.
Mynter, øredobber, perle, hengelås til ei dagbok, raindrops...

Knapper, pyntesmokker (til høgre) og ein bamse eg har fra då eg var yngre, treperler, div blomsterpynt fra ødelagte ting m.m Her er også glasset som eg har samla alt dette oppi.


Knapper, bling, pusen (fra hårklemme), tigergutt (spillbrikke), mikkemus figur (fra ein ispinne?), nasse nøff (fra eit hårstrikk), blå blomst (fra crocspynt) og "princess"-tag (fra noko eg kjøpte på princess)


Og eit hjul som har fallt av ein bil.

4 kommentarer:

  1. Stilig LO... Også så lurt å lage den - ikke bare tenke at det skal en gjøre en gang, det er jeg også god på nemlig ;-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. For en fantasifull LO. Så utrolig smart å samle opp sånn småtterier opp gjennom tiden og sette det sammen sånn. Kjempeartig!!

    SvarSlett
  3. Stilig layout! jeg digget perleraden langs bildekanten !

    SvarSlett
  4. Kjepestilig LO!! Den perleraden var super flott!!:)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)