fredag 8. mai 2009

Digiscrapping

Digiscrapping står på lista mi over ting eg vil gjere meir av. Har ikkje scrappa så mykje digitalt, og det er ei stund sidan eg gjorde det sist. Men når eg kjem over sider med freebies og ting eg kan bruke til digiscrapping så lagrer eg det, sånn at eg har det når tida er inne til å lage noko digitalt.
Og mykje kan brukes i vanlig scrapping også... f.eks pynte bildene med før eg framkaller dei.

Kom over eit program i går, som ein kan scrappe digitalt i. Har ikkje prøvd det enda, men det skal få gjort det snart..
Link til dette gratisprogrammet:
Studio-Scrap

I dag har eg funne flotte freebies her:
ShabbyPrincess.com
Pixel Dust
WaterLO Project

På Fotoverden er ein god artikkel for nybegynnere om digitale kits (med papirer og pynt) og Digiscrapping: Fotoverden

Og her eit forum på norsk om datascrapping: Datascrapping.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)