tirsdag 19. mai 2009

Shoppa litt

Har handla litt ting siste dagane, til litt ulike formål.

Til scrapping: Kun nokre ark (Melissa Frances) og billige blomster
Til meg og ungane (så eg skal få meg litt trim): lite fotballmål og tennisracketer (sånne av plastikk) med ball.
Til ungane: Klatreklosser som vi skal henge opp på ein vegg. Eldstejenta har alltid likt å klatre, så det har vi tenkt på lenge. Og så, i går, stod dei foran meg i ein leikebutikk. Så eg måtte berre kjøpe dei ;)
Reiseplanlegging: Bok om Florida, og bok til eldstejenta (feriedagbok) der ho kan fylle inn minner fra Floridaturen.
Rydding og organisering i heimen: Permer, skilleark, mapper og div anna som eg treng for å få det ryddigere i alt eg samler på og vil spare ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)