torsdag 21. mai 2009

Crocs til små og store

Eg hadde egentlig ikkje tenkt at vi skulle skaffe oss crocs, men for eit par år sidan så trur eg det var sånn at eldstejenta mi ønska seg crocs i gullfarge til bursdagen. Den gongen var det ikkje så enkelt å få tak i crocs med gullfarge her i Norge, så eg bestillte fra ein nettbutikk i utlandet. Det var jo mykje billigare også! Eg kom også over den søte ballerina-modellen (i midten) og kjøpte den til mellomstejenta i nydelig lyserosa. Begge fekk sine til bursdagen, og eg kjøpte samtidig nokre til meg sjølv også (i burgunder... likte ikkje heilt sjokk-fargene som dei ofte var i den gongen). Så då hadde alle vi tre jentene kvar sine crocs. Etterkvart kjøpte eg crocs til minstemann også; med Byggmester Bob motiv på:


Sidan eg er glad i løve (og navnet hans betyr Løve), så måtte han jo selvfølgelig ha ein løvepynt på- og eit køyretøy (buss). Eg hadde tenkt å kjøpte nokre med Thomas toget på òg, men eg finn dei aldri i rette størrelsen...

Eg bruker mine i barnehagen der eg jobber, og har fyllt opp mine med crocs-pynt. Så ungane der liker å studere diamanter og figurer som eg har på dei. Egentlig synest eg dei er litt for varme å gå med, men men... det er jo kjekt å pynte dei med fine ting ;)
Eg meiner å ha lest på nett, for ikkje så lenge sidan, at det skulle bli slutt på crocs-sko. Men vi får no sjå... eg er begynt å leite litt etter nye crocs til ungane, sidan dei snart veks ut av dei dei har. Eg har ikkje funne dei rette enda. Er jo kjekt å ha sko som ein kan få brukt pynten på... men jentene fekk seg kvart sitt armbånd fra ein butikk ein gong, som ein kan bruke crocs-pynt på. Så vi har jo dei alltids...

2 kommentarer:

  1. hvor kjøpte du de med byggmester bob på?

    SvarSlett
  2. Dei kjøpte eg hos taylorshoes.com :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)