lørdag 16. mai 2009

Brannøving heime + vårlige bilder

Flagg og skjorter er strykt, det meste av ting og tang som vi treng i morgon ligg framme på bordet. Batteri til kamera litt på lading. Bunader og andre kle er klare. Og vi gleder oss stort til dagen i morgon.


Det har vore ein fin dag i dag, og eg var ute og prøvde det nye objektivet mitt litt (men i bilda under er det også litt bilder fra dei andre kameraene)



Vi har lenge snakka om å ha ei brannøving her heime. Vi prøvde ikkje alarmen, men i dag testa vi ut brannstigen. Alle, små og store, måtte prøve. Mammaen i huset var nok den mest pysete- er ikkje så glad i høgder merka eg. Så den som treng meir øving i å gå i brannstige, det er nok meg. Eldstejenta derimot gjekk opp og ned uttalige gonger. Så var den prøvd, godt med alt som er gjort.




Eg er vant til å måtte redigere bakgrunnen sjølv, for å få den "blur'a" (utydelig), men med det nye objektivet så slepp eg det. Faktisk er det sånn med dei andre objektiva også, men ikkje fullt så mykje som med dette nye macro-objektivet.




Blomster små, gule.. blå...






Søte lamma ligg og slapper av, etter å ha hoppa rundt ei stund.


Eit smilande lam, på feil side av gjerdet...luringen



Mjauuu, kan eg få litt kos?





Kose, kose....



Ein fornøgd liten pus




Nammi... jordbær. Eg måtte kjøpe meg litt jordbær på butikken, dei var så fristande. Gleder meg til vi får jordbær i hagen vår!


Klinkekule mellom tærne (på mellomstejenta)


Vanligvis må eg beskjære bilder som eg tar av augene. Men det måtte eg ikkje når eg hadde macro-objektiv :)


Og ei skinnande kula i handa



Testa objektivet ved å ta bilde av tastaturet og bokstaven min (dette bildet er heller ikkje beskjært)



Gult i gult...


Meg og mellomstejenta har pynta oss :)
Enda litt meir gult



Har mange sånne blomster på plenen vår. Fint å sjå på og fint for dei små å plukke :)

3 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Kjekt med nytt objektiv ja :)

    Så bra at dåkke har hatt brannøving! Ser ut som A liker seg i stigen ja, hehe.

    Jannike.

    SvarSlett
  2. Så masse fine bilder!!

    Brannøving er jammen ikke dumt nei, man vet jo aldri... *bank i bordet*

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)