tirsdag 28. juli 2009

Jordbær, blåbær og andre bær + svar på kommentarer

Har ikkje ete jordbær på over ei veke, så då eg var i byen i dag og såg ein jordbær-selger som solgte det- så måtte eg kjøpe litt og har kosa meg med det i kveld. Han hadde skreve på ein plakat at det var siste dagen han hadde jordbær for salg- så no er sesongen over.... Forhåpentligvis har vi kanskje litt i frysen som vi kan kose oss med i vinter.
Men vi kan no kanskje nyte bringebæra og blåbæra littegrann til, og snart er det jo bjørnebær-tid :) (Svigerinna mi har bær-gård, så vi får litt godsaker derifra)

*Nam, jordbær*


* I forgårs kosa eg meg med denne mixen (blåbær, bringebær og litt rips)*

* Min sjokoladefavoritt i sommer; bringebærtopper *

Svar på kommentarer:

* Neet: Søkte litt på nett for å sjå om eg fann ein nettbutikk til der eg kjøpte koppene fra. Butikken heiter Kitch'n og har nettside; http://www.kitchn.no/ (men eg fann ikkje koppane då eg var ein rask tur innom nettbutikken)

* Favorita67: Bakgrunnen i bloggen har eg lånt fra http://thecutestblogontheblock.com/

* Eirin: Så bra at du fann litt stæsj til Hannah Montana bursdagen :)

Takk for alle kommentarer- det er så koselig å få besøk av dere og eg setter pris på at dere legger igjen spor etter dere :) Og takk for alle utfordringane eg har fått i det siste, eg skal prøve å ta dei :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)