onsdag 29. juli 2009

Ein ubeden gjest i albummet


Her har eg scrappealbumma mine ståande (mens eg venter på den ultimate bokhylle-seksjonen som eg drømmer om å få i stua). Og kanskje er det 3-4 veker sidan sist eg tok ned eit album, så då eg skulle ha ned det eine rosa i dag så hang det litt spindelvev rundt det. Greit nok det (det hender jo fra tid til annen andre steder i huset)... det eg syntest var litt merkelig var at det såg ut som om det var litt støvdotter på nokre av trådene... det er ikkje heilt vanlig.. men kanskje det var litt støv i omløp her inne...

Eg tok vekk spindelvev-trådane, merkelig klissete.. kanskje dei var ferske... Men såg ingen som kunne ha laga desse trådene og tenkte ikkje meir på det. La albummet på ein stol og åpna det...


Og eg såg det ikkje med ein gong... det var jenta mi som satt på golvet som såg det først... ein diger edderkopp på innsida av albummet.... Nåja... så diger var den kanskje ikkje.. Ikkje fullt så stor som dei eg har hengande utanfor vindua mine om kvelden. Men det var ikkje langt ifra. Og eg må vel vere ærlig å innrømme at eg ikkje har noko særlig til overs for edderkopper. Men så lenge eg ikkje får dei på meg, eller kvepp av dei fordi dei plutselig dukker opp i nærheten- så går det greit. Men no kvapp eg litt, sjølv om den såg død ut, men ved nærmare undersøking så var den levande. Då var det berre å be jentene (som satt på golvet ved sidan av meg) om å flytte seg så eg kunne gå , med raske skritt, ut på trappa og kaste den ut. Eg kunne kanskje tatt livet av den, men når dei er så svære- så er dei så ekle, og i dette tilfellet var beste løysing å kaste den ut :)
Eg skulle jo tatt bilde av den, men i kampens hete så blei det gløymt, men ein prikk der den stod kunne eg jo vise.

Så ein er aldri trygg, dei dukker opp når ein minst venter det ;) (Men det er ikkje så mykje å gjere med det...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)