søndag 12. juli 2009

Dagens kaker og litt om familieselskapet


Eg har desverre ikkje roser i hagen, så det var koselig å få rosa roser fra bestemors hage :)

Ein anna versjon av samme bilde


Dagens oreokake, og like populær som den pleier å vere. Dette er ei kjempegod kake for dei som elsker søte ting (og det gjer jo dei fleste). Enten liker du den, eller så gjer du det ikkje.... Dei som ikkje er så glad i søte og mektige godsaker synest nok denne er litt voldsom.


Vi hadde ikkje ei spesiell bursdagskake i dag, så derfor fann eg fram dei søte tala eg har (som eg kjøpte på Hadeland for nokre år sidan) og satte på eit dobbelt sjokoladekakestykke. Eit til den store jente og eit til den litt mindre jenta.


Jentene var godt fornøgd med dagens selskap. Kjekt å leike med sine jevnaldrande søskenbarn, få god mat og ikkje minst få flotte presanger.
Eldstejenta på 9 fekk bla. Hannah Montana-dukke, ein nydelig kjole som virkelig fall i smak, ein del penger (det stod på ønskelista) og litt andre kle og duppeditter. Ho fekk også Hannah Montana crocsa i dag- og dei likte ho svært godt.
Mellomstejenta fekk seg nye, røde crocs forrige dagen (fekk dei litt på forhånd). I dag fekk ho lego med hestegård (Belville?) og eit veldig fint penalhus (med samme motiv som på skulesekken som ho ønsker seg). Ho fekk også litt kle, penger og andre småting. Nokre av pengane skal brukes til å kjøpe skulesekk- noko helst ville få gjort så fort som mulig :)
Bursdagane har dei i neste veke, og på sjølve dagane skal dei få gave fra meg og mannen, og fra søskna :) Eg trur dei kjem til å like det dei får då òg :)

3 kommentarer:

  1. Hej. Vad fin blogg du har :)

    SvarSlett
  2. Gjett om jeg er misunnelig på de tallene! :) De var rå-lekre!

    SvarSlett
  3. Ååååå!! No fekk eg så aaaaltfor lyst på Oreokake!!! :( Du lagar iallfall verdas beste Oreo, siss!! :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)