onsdag 16. juni 2010

Kroner og masker av mosegummi

På mandag laga vi kroner i barneselskapet til mellomstejenta (sjå i forrige innlegg). 

Mens jentene leika utanfor, fann eg fram det vi trong av utstyr.


Jentene kom inn, og eg forklarte dei litt korleis vi skulle gjere dette.

Dei storkosa seg, og laga dei flottaste kroner...

I går feira vi eldstejentas bursdag, og då fekk jentene lage masker. Eg tegna opp maskene på fargen dei ønska, og så klippa dei den ut. Eg hjalp nokre av dei med å klippe ut augene i maska.


Dette var noko dei likte, og det blei mange flotte masker etterkvart.



Minstemann fekk ein bil på krona si- og det var stor stas. Desse bilane har eg fra ein pakke med figurer som eg kjøpte i ein nettbutikk ein gong.

3 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy!!!
    Må være fantastisk å ha en sånn kreativ mamma som deg=) Dette tror jeg vi må prøve på når det nærmer seg bursdag her i huset!

    Håper dere får en strålende torsdag=)
    Klem

    SvarSlett
  2. SÅ morsomt :D

    Artig med slike aktiviteter :)

    Innom for å ønske deg ei god helg før vi suser avgårde på festival :)

    *Klem*

    Linnie =)

    SvarSlett
  3. Så fantastisk morsomt - det er absolutt en ting jeg skal tenke på i framtidige bursdagsselskap;-)
    Så kreativ du er!!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)