torsdag 10. juni 2010

Bloggkonkurranse hos meg

Eg held for tida på med å lage ein god del diecuts (papirfigurer) som eg tenker å bruke til både scrapping og i mine vanlige fotoalbum. I den anledning tenkte eg at eg ville gi to av mine lesere kvar sin pakke med diecuts som dei kan bruke sammen med bildene sine, på kort eller andre ting dei måtte ønske. (det blir fleire diecuts i pakken enn det bildet viser).

For å vere med i konkurranse må du legge igjen ein kommentar om kva du gjer med bildene dine. Limer du dei i album? Scrapper du dei? Lager fotobok? Lar dei ligge på pc'en?......
Kommentar om dette = 1 lodd

Konkurransen varer til t.o.m. Mandag 21. juni 


NB:! Du må ha ei norsk postadresse for å vere med i konkurransen. Og viss du ikkje har blogg å linke til, så må du legge igjen mailadressa di sånn at eg kan kontakte deg om du vinn.

Eg blir glad dersom du vil bli følger av bloggen min, og viss du vil skrive om konkurransen på bloggen din, men det er ikkje eit krav for å vere med i konkurransen.

5 kommentarer:

  1. Jeg er med. :-) Følger har jeg vært lenge!

    Bildene mine ligger stort sett på dataen, men nå har jeg smått om senn handlet inn en god del scrappeting. Har planer om å iallefall lager et bryllupsalbum, og et til hver av ungene. Og kanskje fra noen utenlandsferier hvis jeg gidder etterpå. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også være med!!!

    Mannen og jeg har en hel reol full med album fra reiser og hverdagsliv. VI lager både vanlige album, scrapper og vi har laget noen fotobøker. Vi ELSKER bilder!!!

    Håper jeg får en sjanse nå da:-)
    Har jo hatt vinnerlykke hos deg her før!!!

    SvarSlett
  3. Alt for mange av bildene blir dessverre liggende på pcen... men har begynt sånn smått å lage fotobok til prinsessa :)

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Jeg har brukt å klippe og lime bilder i fotoalbum. Men de to siste årene har jeg bestilt fotobøker. Synes det er veldig mye lettere... Så nå bestiller jeg en bok for hvert år. I tillegg lager jeg album til guttene mine.
    Hvis jeg er heldig og vinner vil jeg bruke dem til kort som jeg kan gi til familie og venner.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg blir gjerne med:)
    Bildene mine er jeg faktisk flink til å fremkalle og putte i album, et til meg og et til min sønn. Jeg printer også bilder ut og bruke de på bursdagskort (som er noe jeg prøver å alltid lage selv). ellers lager jeg en fotobok til hver av mine nieser og nevøer

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)