fredag 11. juni 2010

Eg og ungane lager Art Journals/ kreative dagbøker



I år skal vi mest sannsynlig på teltferie igjen, og då er det kjekt å ha med seg noko å holde på med. Etter å ha lese litt om Art Journals på nettet, så kom eg fram til at det kunne vore artig å prøve, og det er jo ein kjempefin aktivitet å ha med seg på ferie. Eg er kanskje ikkje så veldig kunstnerisk, men det fine med Art Journals er at man kan lage dei akkurat sånn som man vil og føler for.


Eg kjøpte kvar våre tegneblokker (til meg og ungane) med litt tjukkt papir, og "spiralbinding" som gjer at sidene ikkje dett ut etterkvart som man tegner på dei.

I dag dekorerte eg og jentene framsida på bøkene våre. Dette er mellomstejentas.

I ferien tenker eg at vi skal ta med oss litt små-pynt som vi kan bruke i bøkene våre, som bla. blyanter, klistermerker, diecuts, glansbilder, stoff, mønsterark, servietter og kanskje litt bilder som vi printer ut fra nettet. I tillegg har eg tenkt at vi skal tegne mykje og prøve litt nye teknikker og måter å pynte sidene på. Eg tar også med meg nokre tips til kva vi kan prøve og ting vi kan skrive om i boka.

Framsida på Eldstejentas kunstdagbok

Boka mi... Eg har brukt mønsterpapir, diecuts, paint dabber og penn på denne.

Inspirasjon til art journaling har eg bla. funne her:
Bellas Art Journal (barneblogg)
Emilys Art Journal (barneblogg)

The Scribble project blog (måter å tegne på)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)