torsdag 17. juni 2010

Bursdagsgodis

Eldstejenta ønska Brownies til bursdagsselskapet sitt. Det var visst berre sånn kake ho og veninne likte :)

... og muffins i Hannah Montana-former (sidan vi hadde igjen nokre fra i fjor).

Mellomstejenta hadde prinsessetema i selskapet sitt.


Til mellomstejentas selskap måtte eg lage sjokoladekake uten egg i, sidan ei av veninnene var allergisk mot egg. Men eg kunne visst ha spart meg å lage denne, sidan den knapt blei eten av :)

Muffinsene var også uten egg, og desse blei det ete litt fleire av. Hipp Hurra for jenta vår som (snart) er 7 år!!

Det var også populært med is i kjeks. Eg fekk ein kommentar på at det var nesten som å vere i butikk, der man kunne velge kva smaker man ville ha på isen. Det likte dei tydeligvis.


Denne isen var ny for meg; melkesjokoladeis. Og den var goooood *nam*

Og godteposer måtte vi jo... og det er eit stadig tilbakevendande spørsmål... kor mykje skal vi ha oppi? Eg kan tenke meg at alle foreldre har sine eigne meininger om dette :)


Dette var innholdet i mellomstejenta sine godtepose; to tatoveringer, prinsessefløyte, fruktkarameller, hestedrops, liten kjærlighet-på-pinne, hjertesjokolade og to diamantringer.

Eldstejenta fordelte dette på godteposane "sine": Hjerte-nøkkelringer, Hannah Montana-blyanter, hestedrops, fruktkarameller, hjertesjokolader og pulver"pinner".

Eg synest det er kjekt å ha oppi litt anna enn berre snop.

2 kommentarer:

  1. Så mye fint!! Kjekt med litt input til mine forberedelser :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder, og koselig bursdagsfeiring, høres det ut som :D

    Den "Melkesjokolade"-isen...
    Hvem har den?
    Ble kjeeempenysgjerrig, for jeg er veldig glad i sjokolade is, hihi ;D
    Beste jeg vet, etter pistasjeis ;)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)