lørdag 26. september 2009

Søte barndomsminner


Eg rydda litt i papirer og anna som eg har samla i nokre år (kan det virke som), og kom over eit lite hefte der eg hadde limt inn desse fristende papira. Nokre godsaker har samme emballasje no som den gongen, mens nokre får meg til å tenke tilbake på "den gang da"... :)


I klesskapet fins det også kle som er 20-30 år gamle.  Leikelanda har skifta logo sidan den gongen desse t skjortene blei kjøpt. Mens marihøne-pysjen og nattkjolen med dei grønne og røde rundingane likså godt kunne vore kjøpt i år.

4 kommentarer:

  1. Ah. Walking down memorylane!
    Mye å kjenne seg igjen i her. Bugg`en kommer jeg aldri til å glemme.
    Og Fruitopia ja, hihi, den lages vel ikke lenger?
    Artig dette her :D

    SvarSlett
  2. mmmmm nå fikk du meg til å mimre og jeg fikk noe helt sinnsykt lyst på bringebærdrops som er formet som bringebær.. fysj deg.. hihi

    de t- sjortene er jo helt på topp nå..

    SvarSlett
  3. Morsomt at du har tatt vare på sånt, kjempekoselig å titte og tenke tilbake på!:) Det er flere av de tingene jeg nesten hadde glemt, men nå fikk jeg lyst på dem...Hihi...
    Masse fine bilder du har tatt i det siste. Takk for påminnelsen om at paraply kan duge som fotograf i regnet, men tror jeg må ha med en paraplyholder da ja:) Vi får heller satse på pent høstvær snart, ikke sant? Natta! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  4. så gøy..... jeg samlet på ALT sånt når jeg var liten, men tror min mor kastet det ettt sted på veien..hehe

    å no mangler vi bare gulars å tøydukke anna å en lørdag så har vi det...

    ohh husker du stjerneposene forressten`?
    pleide få en sånn om lørdagen.. en hvit pose med en rød stjerne om jeg ikke husker feil.. men en liten leke i:) *mimre mimre*

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)