mandag 14. september 2009

Ooops.. rare bloggen min

Prøver og feiler litt i dag.. Skulle legge til ein ny widget, men det gjekk visst ikkje så bra. Rammene blei annleis, og bakgrunnen min forsvann. Har også lurt på kvifor følgarane mine sjelden viser. Innimellom viser dei, men ikkje alltid. Så bloggen min ser kanskje litt rar ut- men håper eg får fiksa den snart. Eg vil helst få til det eg prøver å få til, om ikkje det går så var det flaks at eg lagra bloggen min på hardisken for for få dager sidan.

2 kommentarer:

  1. Hihi, syns ikke den så så rar ut jeg da:-)
    Men lykke til på det du prøver på:-)

    SvarSlett
  2. Hihihi så morsomt at jeg ligger på 4, plass :D Du har en fin blogg som jeg liker veldig godt å lese og da må mann jo legge igjen en hilsen etter seg!

    God mandag! Har du husket å stemt?

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)