tirsdag 1. september 2009

Oppussing av dukkehus

Vi fann eit gammelt dukkehus på løa, eit som mannens bestefar ein gong laga til mannens søster. Ungane leika med det der det stod, men så fekk vi lyst til å "pusse det opp" og ta det med oss inn i huset. Vi fann nokre gamle tapetrester og så kjøpte eg nokre enkle dukkemøbler fra panduro. Sånn blei det:

Det er nokre år sidan eg gjorde dette (lenge før eg begynte med scrapping og sånt), og hadde det vore i dag så hadde eg nok brukt mønsterark og pynt som eg har kjøpt til scrapping. Det fins jo så mykje fint å ta av! Men resultatet blei mykje bedre enn det var opprinnelig :)
Eg leiker litt med tanken om å ta ei ny oppussing, vi får sjå kva det blir til. Eldstejenta leiker ikkje med det meir, og mellomstejenta bruker det berre av og til, så det er kanskje ikkje behov for det. Men huset kan jo brukes til andre ting; kanskje som bokhylle eller garasje til minstemanns biler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)