lørdag 12. september 2009

Mitt Skattkammer

Photobucket
I går besøkte eg bestemor, og kom til å tenke på nokre bøker som eg hugsa at eg pleide å lese då eg var mindre og når eg var hos ho. Vi leita og leita... og vi lurte til slutt på om eg hugsa feil. Kanskje det var mi andre bestemor som hadde desse?
Men vi fann dei til slutt, til min store glede. Eg fekk låne dei med meg heim, og har kost meg med å sjå i dei og mimre litt i dag. Jentene syntest også at dei var fine :)

Ein fin og minnerik skatt:
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Hei :)

    Ååå, disse har jeg også, bare at alle mine har rød innbinding. Husker de så godt og hvvor glad jeg var i disse bøkene :)
    Gleder meg til å ta de frem til snuppa mi også :)

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Eg trur jammen eg hugser noko av dette... Eine boka iallfall!! Men du hugser alltid best, og så var du litt eldre og då:p

    SvarSlett
  3. Åh! Jeg elsker gamle bøker! Det er spesielt herlig når man har gode minner om å bli lest for:)

    SvarSlett
  4. Åååh!!! Disse hadde farmoren min! Jeg pleide å lese i dem når jeg lå hos henne i helgene gjennom hele oppveksten min...

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)