tirsdag 21. september 2010

Nye Papiliostempler i hus

Dette nydelige stempelet kom i posten i dag. Eg bestillte det i Papilio-nettbutikken på søndagskveld, og allerede i dag kom det i hus. Det var rask levering!


Grunnen til at eg først og fremst bestillte var denne fine stempelplata med "norske nisser". Gleder meg til å ta dei i bruk!

Eg har levert fra meg bestillinga med vanlige kort (som eg trur eg har nevnt tidligare), og fekk samtidig ei ny bestilling på ein del julekort. Så derfor set eg meg gjerne ned ved hobbybordet for å fargelegge stempeltrykk når eg har litt tid for meg sjølv. Og når eg har fargelagt ein del fleire så skal eg sette igang med å lage sjølve julekorta.

Her er nokre av jule-Papiliostempla som eg har fra før (synest dei er så skjønne):






Alle bildene er lånt fra Papilio-nettbutikken . Når jula nærmer seg litt meir så legg eg sikkert ut julekort der eg har brukt nokre av desse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)