torsdag 16. september 2010

Guttekort (med Pysselpassion og Greeting Farm stempel)

Her har eg brukt Pysselpassion guttestempel. Små detaljer er bla. sykkelcharms med magic mesh bakom, knapper, brunt bånd og tegnede kanter på stempeltrykket.

Innsida av kortet. Eg brukte ein mal til å tegne opp mønsteret på den lyseblå kartongen. Og klippte deretter ut forma og brukte blå stempelpute på kantane.

Her har eg brukt Greeting Farm's skategutt-stempel, og brukt samme skisse som kortet ovenfor. Små detaljer er tannhjul (i chipboard) med magic mesh bakom og eit dekorativt bånd.

Innsida av kortet. Med brune kanter på den lyse kartongen og tegna ramme.

Enda eit kort med Greeting Farm stempel. Små detaljer er "Til lykke... stempel" på ein liten tag. Brune knapper med tråder i. Magic mesh bakom mønsterpapiret, og ein skrue-brads.

1 kommentar:

  1. Så kjekt at du viser litt hvordan du gjør det :) Jeg har begynt å prøve meg litt på kort, og skal lage helt hjemmelagde fotokalendere til diverse besteforeldre til jul, så tar gjerne imot tips..

    Ha en kreativ kveld:)
    Lilli

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)