torsdag 30. september 2010

Min oversikt over barnekle som vi har i hus

Forrige dagen rydda eg i ungane sine varme ytterkle og ullplagg/fleece, for å få litt orden og for å sjå om dei hadde nok av det dei kom til å trenge gjennom høsten og vinteren.

For ei tid tilbake laga eg ein Familieperm med diverse nødvendig info i, og deriblandt nokre skjema med oversikt over ungane sine kle. For det har med åra blitt mange kle å halde styr på her i huset. Denne permen tok eg fram mens eg rydda, og noterte meg kva ullkle/fleece vi har.

På venstre sida står alle typer kle. Og i radene bortanfor står størrelsane (i ungane sine neste 4-5 størrelser). Ved å notere på eldstejentas skjema vil eg få ein oversikt over kva kle ho har dei neste åra (eg fyller inn etterkvart som vi kjøper/får nytt), samtidig som at eg også kan sjå kva ullkle vi har liggande som småsøskna kan arve.

NB! Alt er ikkje skreve inn. Eg gjer dette for å ha ein omtrentlig oversikt over kva vi har i hus, og kva vi treng å kjøpe til ungane i neste størrelse.


Det er spesielt ytterkle, sko og ullkle/fleece eg noterer meg. Det er fordi eg nesten kvar sesong lurer på om ungane har passande utesko. Og kvar høst/vinter så lurer eg på om ungane har nok ullkle/fleece og gode ytterkle. (Enten som dei har arva fra søskena, har fra året før eller som eg har kjøpt i stor størerrelse og lagt vekk.) For dei har jo gjerne også fleire eksemplar av td. utedresser og regnkle, sånn at dei kan ha eit sett heime, eit på skulen/barnehagen og i fjøsen.

Det lettaste er å notere det i notatbok-appsen som eg har på ipod touch, Awesome Note, som eg tidligare har skreve om her.
Og det er her eg noterer kva ytterkle, regnkle og sko vi har i dei ulike størrelsane. (Veldig greit å ta ein titt her når eg er på butikken og kjem over eit bra tilbud på kle/sko. Då kan eg ta ein titt på ipoden for å sjå om vi har behov for dei kleda)



Eg synkroniserer Awesome Note med Evernote som eg har på pc'en med jevne mellomrom, sånn at eg har ein backup om noko skulle skje med ipoden.

Dette innlegget er med i månedens tema  Ordning og reda, hos Foreldremanualen.

1 kommentar:

  1. Fin blogg! Kom innom den via Foreldremanualen :-) Legger meg til som følger.

    Hilsen Veronica

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)