mandag 24. mai 2010

På jakt etter gamle minner

I dag blei eg med pappa ein tur ut til bestemors hus. Ho døydde for 6 år sidan, og eg har lenge hatt lyst til å reise ut dit ein tur. For å sjå romma eg har minner fra, huset og uteområdet.

Sjølv om mange av møblane var vekke, og ting stod hutler i bulter, så var det fint å gå gjennom huset rom for rom. Fargane var der forsatt, og luktene... Luktene som minner meg om bestemor og huset hennar.

Nostalgisk å sjå gjennom bøker som kanskje er over 100 år gamle...

Fint å sjå minner som vi sjølve har bidratt med, bla. denne gipsfiguren som eg eller søstra mi har laga.


Dukke som eg pleide å leike med...


Kanskje er eg i slekt med nokre av desse på bildet? Det er mykje man skulle ha spurt om, hadde man berre brukt sjansen den gongen vi hadde den...

Kongehuset spela ei stor rolle i mange menneskers liv den gang da...

Ei nydelige, gammeldags barnevogn

Nydelige møbler som bestefar har laga (han døydde då eg var 1 år).

Det var godt å vere tilbake. Sjå på tinga og romma som eg kun har hatt eit minne om. No har eg tatt bilde av dei sånn at eg alltid kan sjå tilbake på dei når eg føler for det... og minnes.

1 kommentar:

  1. Så mye fint!
    Det er godt å ha bilder å se tilbake på...

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)