tirsdag 18. mai 2010

Scrappetreff med barn

Dagen etter hobbykvelden på jobben tok eg og ungane med oss scrappetinga mine på barneforeninga vi er med på. Vi tok med oss mykje, sånn at dei andre kunne få låne det dei trong.
Layouten ovenfor holdt eldstejenta mi på med.

Minstemann scrappa også, her har han nettopp tegna ramme rundt bildet sitt.

Deretter limte han på Cars-klistermerker.

Det er fint å ha lange, store bord når man held på med sånne ting

Mellomstejentas plass...

På barneforeninga pleier dei å lodde ut godteri, så her sit minstemann og koser seg. Mens han har satt sin eigen og kameratens layout til utstilling.

I tillegg til det eg hadde med meg på hobbykvelden på jobben, så hadde eg denne gongen med meg fleire leikekataloger som ungane kunne få klippe ut av. Og ein koffert med klistermerker og skumgummi (?)-figurer. (Kjem ikkje heilt på kva dei heiter på norsk, men på engelsk heiter dei foam shapes.) Desse tinga vart mykje brukt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)