tirsdag 25. mai 2010

Har dere Playmo i hus?

Eg har ein del Playmo frå då eg var lita, og desse leiker ungane mine med innimellom.

Eg synest ikkje det har vore så mykje snakk om Playmo dei siste åra. Det er kanskje ikkje så rart når det er så mykje anna flott å leike med. Men eg liker Playmoene, eg...


Når vi har vore på ferie, og vore innom butikker som sel ein del Playmo (sidan dei ikkje har hatt så mykje sånt heromkring- berre store pakker), så pleier eg å kjøpe med meg nokre småpakker som eg gir vekk til jul og bursdager (kanskje mest til mine eigne barn).

Det siste året har dei fått meir på butikkane her omkring også. Så kanskje har det begynt å bli meir populært igjen?



 No har vi litt nytt og ein del gammelt som dei små leiker med.



Hadde du Playmo då du var liten? Og har du eventuelt desse endå?

Leiker dine barn med Playmo?

2 kommentarer:

  1. Her i huset er det kun Lego det går i - og det til gagns :)

    SvarSlett
  2. Heisann=)
    Kom over bloggen din når jeg googlet ferie i kinsarvik! Utrolig masse fine bilder! Nå vet jeg hvor ferien går i år;) Håper det faller i smak for mine på 1,5 og 3år også=)

    Artig at du skriver om playmo, har akkurat fått en svær kasse med playmo hjem til mine små. Mamma har tatt vare på alt fra jeg var liten, så nå klør jeg i fingrene etter å ta det frem når minsten blir litt større;) Hun liker fremdeles å putte ting i munnen! hihi....

    Koselig blogg du har, her kommer jeg tilbake!
    Ha en fantastisk helg=)
    Klem fra Lykkeliten

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)