søndag 16. januar 2011

Nytt prosjekt på gang: Project Life

I love Project Life by Becky Higgins

Eg sit og lager fotobok av bildene som eg tok til "A Week In The Life"-prosjektet mitt. Riktignok blei bildene tatt i mai, men sidan eg heldigvis noterte litt kvar dag så gjer det ingenting at det går litt treigt å få bildene og tekstane i bok.
Her kan du lese det eg skreiv om dette:
Nytt prosjekt: scrapper "A Week In The Life"
Week In The Life- bilder

Mens eg sat og las på ideer og tips til dette prosjektet tidligare i dag, fekk eg lyst til å begynne på eit nytt prosjekt; "Project Life". Dette kjem til å bli eit år med mange små og store begivenheter, og kanskje litt små og store forandringer i livet vårt. Og desse vil eg ta bilde av. Eg begynner i morgon :)

Meininga er at eg skal ta eit bilde (nesten kvar dag), og notere meg nokre ord om kvifor eg tok akkurat dette bildet (det kan td. vere eit ord, ein tekst, eit dikt/sitat, ein samtale, ein tanke...). Når eitt år har gått skal eg sette desse i album (enten ved å lage fotobok, eller kanskje kjøpe det digitale kit'et til Becky Higgins).

Eg tenker å ta bilder av kvardagslige ting, men har også laga meg ei liste med ting eg MÅ ta bilder av og tips til andre ting eg kan ta bilder av.

Kvar veke tenker eg at eg td. skal ha minst eitt bilde av personer.
Kvar måned skal eg ha minst eit bilde av årstida vi er inne i.

Andre døme på ting eg kan ta bilder av:

  •  Rutiner/vaner i familien vår
  • Ting vi/barna lærer
  • Favoritter (td. kle, mat, på tv, leiker...)
  • Ting og tang (mat, hus, rom, leiker, elektroniske duppedingser)
  • Dyr og natur
  • Aktiviteter
  • Venner, skule og jobb

Har du holdt på med noko liknande så skriv gjerne ein kommentar om det :)
Du kan lese meir om dette på Becky Higgins si nettside og i bloggen hennar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)