torsdag 27. januar 2011

Nye, søte t-skjorter til minstemann og isholdere


Då vi var i Bergen forrige helg fann eg eit par søte t skjorter, som eg berre MÅTTE ha :)

Denne øverste var den eg likte best, men dei hadde den desverre berre i str 1 år. Då eg kom heim var eg innom probat.no for å sjå om dei solgte den der, og det gjorde dei!! Så då måtte den bestilles, og den kom i posten i dag :) Ville aller helst hatt den i str 5-7 år, men dei hadde berre str 3-4 igjen. Ja, ja- vi skal no få brukt den godt.

T skjorta nedanfor var også ganske skjønn. Litt usikker på om minstemann kjem til å like den når han blir 5-7 år (som er størrelsen eg kjøpte den i)- men vi får heller bruke den mykje no :)







Desse is-holdarane har eg tenkt på i heile sommer. Tenkte at eg burde ha kjøpt dei på nettet, men nokre ting blir berre utsatt og utsatt.... Til no, når dei dukka opp foran meg på butikken vi var innom :)
Perfekt for dei minste is-etarane (viss dei funker som dei skal)


Kopiert fra http://idepikene.no/ si nettside:

"Smekkis
Sommeren er ikke langt unna og mange gleder seg til å starte is-sesongen. Som småbarns-mødre har vi mye erfaring med is-spisende barn, som griser på klær og i bilen m.m. Dette ønsket vi en slutt på, og har derfor utviklet Smekkis.
Dette er en is-smekke i silikon som er lett å tre på pinnen. Den samler opp smeltet is - og vips ikke mere gris! Dette er et "må-ha" utover sommeren. "

(NB!! Dette er eit innlegg som eg skreiv for ei stund sidan, men som no la seg først då eg redigerte det litt)

1 kommentar:

  1. De t- sjortene er kjempestilige... Du får si i fra om du trenger flere, er ofte på grynerløkka og der har de butikk med bare slike (samme merke) :)))))
    Klem og ha en god dag

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)