tirsdag 18. januar 2011

Hekler blomster og amigurumier

Eg har lenge tenkt at eg ville lære meg å hekle. Så i sommer tok eg med meg masse lær-å-hekle-oppskrifter på ipod og i bokform, då vi skulle på ferie. Merkelig nok blei det ikkje tid til å sette seg så mykje inn i hekling den gongen, og eg har prøvd eit par gonger i ettertid uten hell.
Men i jula fekk eg satt meg ned, og med god hjelp fra ei oppskrift i "Ett trykk" så klarte eg å hekle blomster! Kanskje ikkje verdens fineste, men det var heller ikkje meininga. Det viktigaste var at eg lærte meg det. Tanken er at eg skal bruke desse som pynt på scrapbooking-prosjekter.

I sommer kjøpte eg denne boka om korleis hekle amigurumier, og no endelig skjønner eg litt av oppskriftene som står i den. I går og i dag har eg hekla eit par hovud og ein kropp, så får vi sjå om eg får til resten.

Lær å hekle-linker:
(man kan finne mykje på youtube også)

Hekle blomster-link:

Her er blogger og nettsider med gratis amigurumi-oppskrifter:
Hos mamma.no finn du oppskrift på korleis hekle amigurumier.
Amy's Odyssey
Crochet mama's blog
BitterSweet
Suncatchereyes
Nimoe's blog
hekleoppskrift.com (norske og engelske)
Ami List
Aminas animals
Crochet pattern central (massevis av oppskrifter)

3 kommentarer:

  1. Hekling er morsomt, mange år siden jeg hekla sist, men ;D

    Flink du er :)

    Mener jeg har sett oppskrifter på disse dyrene tidligere, i foreldre og barn, eller et annet magasin kanskje :) De er søte :)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Det er ikke barebare med håndarbeid;) Kjekt å høre at det er andre der ute som klamrer fast på julegardinene;)

    Ha en flott kveld, klem♥

    SvarSlett
  3. Så flink du er Linda,
    har alltid hatt lyst til å lære meg å hekle,
    og disse blomstene er jo så herlige til scrappeprosjekter! Gleder meg å se hva du skal bruke dem til også jeg. :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)