lørdag 22. januar 2011

LO'er: Planlegging av Floridatur

Før jul blei hobbyrommet mitt brukt til div. juleaktiviteter som å pakke inn julegaver. Derfor var det deilig å få rydda ut jula derifra og kunne scrappe littegrann. No har eg begynt på bildene fra Floridaturen vår i fjor. Først ut laga eg eit par LO'er om planlegginga og To Do-listene mine.
Det blei mykje tekst på desse, og det ser kanskje litt rotete ut... men samtidig representerer dei ein stor del av  tida mi før turen. Masse tanker, masse nedskreve info og ting å hugse, masse lister og pakkelister (pakkelistene var for mange til at eg kunne lage ein LO av dei).

På LO'en ovenfor brukte eg bla. bilder eg fann på nettet (laga tankeskyer rundt desse) og dymotape med tekstane "glede", "spenning", "forventninger" og "a dream about to come true".

Nokre av To-do listene mine og eit bilde fra ein kveld på cruiset der eg skreiv om dagen som hadde vore og planla neste dag. Av pynt så har eg brukt eit Mikke Mus-diecut og reise-klistermerker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)