mandag 12. oktober 2009

Så mange fargerike og flotte




Av og til, eller faktisk ganske ofte når eg titter innom ein favorittblogg, så finn eg ein link til ein ny blogg som eg vil besøke. Ofte fører dette til at eg også derifra vandrer vidare til ein anna blogg, for så å komme til enda ein ny og spennande blogg (mens minutter og timer fyker avsted). Det er ikkje alltid like godt å sei kva som får meg til å like ein blogg eller ikkje, men ofte kan det vere at det som står i bloggen blir skreve på sånne fine og vakre måter, og så har jo bilder mykje å sei.. Bilder har veldig mykje å sei! Om bloggen er fyllt med flotte farger og mønster, og gjerne litt søte figurer-så legg eg dei ofte blandt mine favoritter. Det er noko med dei som får meg til å stoppe opp og ville ha med meg litt av all den fargegleden dei deler...



Derfor har eg i dag måtta lage enda ein bloggroll, ein med fleire inspirerande & fargerike blogger som eg liker å besøke og få litt fargeglede og idèer ifra.

Det begynner å bli ganske mange bloggroller her hos meg no, men eg bruker dei for å holde meg litt oppdatert på bloggane eg liker og som eg gjerne stikk innom. Eg kan desverre ikkje la alle vise på ein gong, så eg har måtta redusere listene til å vise kun nokre få om gangen. Men klikk gjerne på vis alle, så får du sett linken til alle dei flotta bloggane som eg har i listene mine :)
(Og ofte finn ein og anna ny blogg veien inn på ei av listene)



Alle bildene er fra www.sxc.hu

4 kommentarer:

  1. Ja det er sånn her også.. jeg merker jeg må ha litt tid om jeg skal inn på andres blogger for jeg flyr alltid videre og videre, å plutselig er jeg så langt fra bloggen jeg i utgangskpunktet skulle kommentere no på som det går an å komme å tiden har selvfølgelig også flydd i mellomtiden

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen! Ikke bare ang. fargene, men blogger generelt. Timene flyr når man hopper fra sted til sted, og det er jammen mange fine. Din er en av dem. Ha en fin mandag! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. Kjenner meg igjen ja! Skulle hatt myyyye myyyye mer tid til å bare surfe fra blogg til blogg... og for min del betyr bilder MYE! Et godt eksempel på det er bloggen til Heidi som har kommentert over her. Hun tar de nydeligste bilder av datteren sin, og jeg får helt angst med tanke på at jeg skal lage album til datteren min, og ikke har så nydelige bilder som hun har... (ikke misforstå, det var ment som et kompliment)

    SvarSlett
  4. Ikke mamma her heller, det var jeg som skrev det over....

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)