tirsdag 13. oktober 2009

Og vinnarane er....



Trekninga av konkurransen fann stad tidligare i dag, men det er først no eg fekk tid til å blogge. Det var eldstejenta som fekk den ære å trekke...


Og vinnaren av bloggkonkurransen min er:


Gratulere Størstepia, kaketing kjem din veg :)


Og så hadde vi ei lita trekning til, blandt dei som har kommentert oftest og som ligg på topp 10 lista mi:

Ikkje så mange lapper å trekke blandt denne gongen...


Og den vi trakk ut var:

Gratulere Kathleen- eg sender deg ein liten overraskelse. Sei i fra om du vil ha noko til scrapping (evt. noko som passer best til vanlige fotoalbum) eller noko kakerelatert :)

Send meg adressene deres til denne mailadressa: linda_aina@hotmail.com så sender eg dere gavene ganske snart.

Tusen takk til alle som var med i konkurransen, og også alle andre som er innom og legg igjen spor etter seg :)

kilde: www.sxc.hu

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse til de heldige vinnerene:)

    SvarSlett
  2. Å. vant jeg??? :-) Det var dødskult!!
    Tusen takk!! Nå ble jeg skikkelig glad:-) Aldri vunnet noen bloggkonkurranse jeg, tihi:-) Du trenger kanskje adressen min?!:-)

    SvarSlett
  3. JUHU! Gjett om jeg ble glad nå!! :D Du er så snill Linda!

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)