torsdag 22. oktober 2009

Det nærmer seg Florida-tur ♥



No kjenner eg at det begynner å krible litt i magen fordi det nærmer seg Floridatur!

Dei fleste bestillingane blei gjort før sommaren.
Vi valgte å bruke eit reisebyrå for å gjere det heile litt enklare (sjølv om det også då blei litt dyrare), og vi spurte fleire reisebyrå etter priser for ein sånn tur. Då det eine reisebyrået plutselig fekk tak i flybilletter til halve prisen enn det både dei og dei andre byråa først oppga, fall valget på dei.
Deretter blei det mykje mailer (og litt telefoner) fram og tilbake for å komme fram til den best passende reiseruta.
Det var deilig å få alt i boks.




Vi er tre familier som skal reise (mamma, søstra mi og meg med familier), og vi skal då vere ei veke i Orlando og ha ei veke på cruise ♥

Reisebyrået kunne ikkje skaffe oss stor nok leigebil (eg og søstra mi med våre familier skal ha ein bil sammen, og då måtte det minimum vere ein 8 seters bil). Men no i kveld er leigebilane endelig i boks. Og heile turen blei også betalt i kveld.
No kan vi virkelig begynne å glede oss!

Eg har funne mykje nyttig info på nettet, og eg ønsker å vere best mulig forberedt på både venta og uventa ting som kan oppstå. Eg har ikkje lest gjennom så mykje av det endå, men skal bruke tida fram mot turen til å gjere dette og kanskje lage mi eiga info-brosjyre ;)
I denne brosjyra tenker eg at eg bla. skal ha kart over flyplassane, viktige telefonnumre, litt om parker og butikker, tips eg finn om alt vi skal vere med på (fly, tollregler, leigebil, hus, cruise, taxi, hotell, mat) m.m




Eg bruker også litt tid på å forberede ungane på det heile. Det er kanskje mest fokus på Disney og Magic Kingdom- men denne parken er jo den største grunnen til at vi tar denne turen.
Vi les bøker fra bla. Disneyklubben - vi har bøker frå då eg var lita + nokre som eldstejenta har fått. Vi har har sett på bilder og filmklipp fra parken, og også sett på fleire Disneyfilmer.
Eg trur at dei vil få meir ut av turen når dei kjenner nokre av Disney-eventyra og at dei vil "nyte" parkane meir når dei veit litt kva som kan vente dei der.

6 kommentarer:

  1. Å så kjekt dere vil få det! Så gøy at dere er flere i slekta som reiser sammen. Både kjekt for de store og de små, og så kan dere avlaste hverandre litt hvis nødvendig.

    Jeg synes alvekoppene er utrolig herlige, har 3 ttk nå. Tenkte jeg skulle samle til 8-10, før jeg begynner på tallerknene. Kjekt å ha et litt anderledes kaffe-service. Så har jeg den ene vasen som hører til. Den er fin den!

    Ønsker dere en god helg,
    klem

    SvarSlett
  2. Kjenner at jeg blir skikkelig lykkelig i magen for dere- den turen da ♥ skrekkelig misunnelig er jeg også ♥ da jeg har vært der en del ganger og kunne virkelig tenkt meg en tur igjen. Animal kingdom parken er helt nydelig men jeg hadde satt av en dag = en park! så det ikke blir stress- og heller droppet noen av parkene! for de er jo så utrolig store..

    Klemmer

    SvarSlett
  3. så utrolig spennende.. Heldig dere er som skal reise på en slik tur, ikke minst ungene!!

    SvarSlett
  4. Å, kjenner at jeg er litt missunnelig!!! Den turen hadde vi for 2 år siden og det var helt fantastisk! Bare å spørre om du lurer på noe:-) Du har jo mailen min:-)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)