tirsdag 22. september 2009

Til mitt barnebarn


Kilde: goboken.no

Eg har nettopp lagt inn ei ny bestilling på denne boka fra Sandvik; Til mitt barnebarn
Eg kjøpte den tidligare ein gong også, og ga ei til kvar av mine to bestemødre og ei til svigermor. No er eine bestemora mi død og eg har fått boka tilbake, men ho rakk å fylle ut litt i den og den er blitt eit dyrebart minne for både meg og fleire andre i familien.
No har eg altså bestillt litt fleire av den og tenker å gi ei til mamma og pappa. Sånn at dei kan skrive litt om livet og oppveksten sin, og så kan barna mine få den ein gong.

3 kommentarer:

  1. Oj, det var en veldig god idé!!! Det skal jeg tenke på også, kan jo være en flott gave til både barn og barnebarn! Kostet den mye?

    SvarSlett
  2. Den koster 228 kr, men er litt billigare viss man er medlem i go' boken :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)