søndag 27. september 2009

Nye charms og tips til papirblomst-pynting


Eg har litt dilla på charms, og fekk lyst til å prøve å handle nokre på ebay. Eg leita hovudsaklig etter Hello Kitty og engler/alver- og fann litt av dette. Til jentenes store glede kom eg også over heste-charms!
Er godt fornøgd med handelen.


Og det var ikkje få eg fekk :) Ein type charms i kvar pakke, stort sett.



Eg har ein blomsterpunch som eg kan trykke ut blomster med, og då eg holdt scrappekurs tidligare i år la eg fram desse blomstrane som tips til korleis ein kan pynte og bruke desse blomstrane. Mulighetane er mange, det er kun fantasien som set grenser :)

3 kommentarer:

  1. Artig med charms! Hvor har du kjøpt blomsterpunchen? Vet du om noe sted på nett som har?

    SvarSlett
  2. Eg kjøpte punchen min hos papirihjertet.no for ei god stund sidan, men ser at dei forsatt har den inne :)

    SvarSlett
  3. så gøy... hva må du betale for noe sånt???

    Jeg merker jeg blir mer og mer inspirert av alle scrappeinnleggene dine.
    men jeg tror jeg lider av mangel på tid og penger enda. Men en vakker dag....

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)