torsdag 24. september 2009

Mange fine bloggkonkurranser

Det fins massevis av fine konkurranser rundt om i norske blogger. Her er nokre:



Hos Vigdis kan du vinne ein spennande høstpakke. Besøk Vigdisalbum



FlittigLise feirer sitt antall besøkende med ein spennande overaskelse :) Besøk FlittigLise




Minner om søstra mi sin konkurranse der du kan vinne noko fint fra Casa Interiør. Besøk Neet on net



Brit er så snill at ho har laga ein adventskalender som ho gir bort!! Besøk Brit's små puslerier




Hos Mammaguiden kan du vinne gavekort fra MiniMikki. Besøk Mammaguiden



 
Denne nydelige julestrømpen kan du vinne hos Nytt& Shabby



MinVri feirer besøkstalet sitt ved å dele ut tre ulike premier. Besøk Min Vri for å vere med du også :)




Vinn Amnestygenser hos Barnegarderoben




Desse smykkene er så nydelige!! Og no kan du vinne fra nettbutikken kokodille.no :)
Konkurransen finn du hos Supersupermamma



Vinn nydelige skilt hos The Crème House



I bloggen Duften av erteblomster blir det holdt ein stor Giveaway, les berre her:
"I anledning at jeg har passert 100000 besøk her inne på bloggen min så ønsker jeg å feire med en STOR giveaway! Alt du trenger å gjøre er å kopiere dette innlegget og publisere det inne på din egen blogg :) Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner!

Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem.
unni strand med strand redesign





monome smykkedesign



klinkekulen ved katrine kalleklev





kasparas salgsblogg





buda mi- haust sin lille butikk




snøstorm







urban retro med urban retro-shop


Besøk Duften av Erteblomster og delta i den fine konkurransen du også.


Heilt til slutt må eg minne om min egen konkurranse som du kan lese om i eit eldre innlegg:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)