torsdag 2. juni 2011

Innhold i gratis babybokser

Denne veka har eg henta nokre av babyboksane man kan få med gratis vareprøver i. Dette er apotekets babyboks med bla. ei babybok (Se!), bleier, Foreldre & Barn, våtservietter, ein smokk, div pleieprodukter og ein body.

Pleieproduktene

Body str 62

Fra Libero fekk eg eit gavebevis som eg leverte på Lindex

Der fekk eg denne babyboksen med bla. bleier, stellematter, våtservietter, papirkluter, pleieprodukter, babyleike, babylue og bok med gode råd.

Den søte babyleiken

Babylua

Fra bam fekk eg tilsendt denne pakken

Her var det også litt våtservietter, pleieprodukter, smokk og andre vareprøver

Hos Reflex fekk eg ei gratis bleiebøtte og tilbud på ein 3 pakning med bleieposer

Oversikt over gratis babypakker finn du her: Mammanett.no- Gratis babypakker

1 kommentar:

  1. Hmmm. Kanskje jeg skal bestille et par av de, slik at jeg har litt av alt i hus før babyen kommer :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)