lørdag 18. juni 2011

Minstemanns fotobok: hans "traktorer og andre køyretøy"

Forrige dagen skreiv eg eit blogginnlegg om fotobøkene eg fekk i posten. Her er nokre glimt fra minstemanns fotobok. Den er på 24 sider og er laga hos Fujidirekte.

Dette er ei bok med lite tekst, men med mange bilder av alle køyretøya han har leika med eller sett på i løpet av dei åra han har vore køyretøy-interessert :) (dvs nesten heile sitt korte liv)
Eg har skreve dato på mange av bilda, og på nokre har eg også skreve kor vi var td når vi har vore på ferie eller besøk.








3 kommentarer:

  1. Så gøy for ham. Kjempesmart!

    SvarSlett
  2. kjempelurt! dette hadde nok vært midt i blinken for sønnen min og!
    takk for fint tips!

    SvarSlett
  3. Så stilig! Super idé å ha et fast tema gjennom hele fotoboken :-))

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)